środa, 4 maja 2016

JEANS GIRL

If you read my blog on the regular, you probably know that I love to wear scarves. I think they can add this little touch to each outfit. When it comes to everyday outfit, jeans is what I normally opt for... this time instead jeans pants I chose jeans vest. well I'm a JEANS GIRL how about you ?





Jeśli czytasz mojego bloga  regularnie, to zapewne wiesz, że uwielbiam nosić chusty. Myślę, że mogą dodać ten mały akcent do każdego stroju. Jeśli chodzi o codzienny strój, dżinsy to jest to na co ja zwykle decyduję się ... tym razem zamiast dżinsowych spodni wybrałam dżinsową kamizelkę... cóż ja jestem 'JEANS GIRL' a Ty?










___________________

OUTFIT

skirt / spódnica - PINK WOMEN
vest / kamizelka - Bershka
chusta / scarf - Tally Weijl
shoes / buty - Converse
bag / torba - Boohoo.com
bracelets / bransoletki - DIY

_____________________


LET'S STAY FRIENDS & FOLLOW ME 

Instagram

16 komentarzy:

  1. stylizacja wygląda super ! najbardziej podoba mi się kamizelka i torba , ale chusta też jest bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej fajna klasyczna stylizacja, najbardziej podoba mi się ta szara maxi sukienka, i apaszka. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta jest jak dla mnie idealna <3 całość świetna no i stylistyka zdjęć fenomenalna! pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love that clothes, the colour is lovely x

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie z tą chustką Jeansowa Dziewczyno <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję Wam wszystkim za tyle miłych słów !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeans zawsze wygląda fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. It's definitely something I can see myself wearing haha <3

    OdpowiedzUsuń
  9. So true what you said about connecting with fashion.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, uwielbiam długie spódnice<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja bardzo w moim stylu, zresztą mam bardzo podobną chustę tylko trochę w innej tonacji.

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags