czwartek, 12 marca 2015

I am oh so very ready for Spring!

The thing that is making me very happy at the moment is the weather in Cyprus . Finally we have the spring here. The trees are blooming, grass is growing and all these beautiful smells are in the air. I love this time of the year. 

As my first Spring outfit I decided to wear a classic trench coat. I just love this coat ! Is super comfy, casual but at the same time is also very chic.

As You all know lately I have love affair with a printed scarves, in my opinion these kind of accessories should be on our Spring/Summer 'must have' list. Do You agree with me ?


Rzecz, która w tej chwili czyni mnie bardzo szczęśliwą,  jest to pogoda na Cyprze. W końcu mamy tu prawdziwą wiosnę. Drzewa kwitną, trawa rośnie, a wszystkie te piękne zapachy unoszą się w  powietrzu. Uwielbiam ten czas w roku.

Jako mój pierwszy wiosenny strój postanowiłam założyć klasyczny trencz. Uwielbiam ten płaszcz! Jest bardzo wygodny, na co dzień, ale tym samym jest bardzo elegancki.

Jak wszystkim wiadomo ostatnio mam romans ze wzorzystymi chustami, moim zdaniem ten rodzaj akcesoriów powinnien być na naszej liście 'must have' na sezon wiosna / lato. Czy zgadzacie się ze mną?



________________________________

OUTFIT

trencz / trench coat - Atmoshere
spodnie / pants - Zara
botki / ankle boots - Dresswe here
szal / scarf - Lavaii.pl
torba / bag - Lavaii.pl
okulary / sunglasses - Ebay

_________________________________
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

6 komentarzy:

  1. Świetny blog :P Post mi się bardzo podobał :) Ekstra zdjęcia :*
    Zapraszam do mnie http://hopeinmusichim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Karola za odwiedziny i Twój miły komentarz, oczywiście zerknę do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To w takim razie ja mega Ci zazdroszczę tej wiosny :( u nas też już było, tak pięknie, słonecznie, cieplutko, nawet wszystkie zimówki pochowałam już na dno szafy, a od kilku dni takie załamanie pogody, że znów musiałam je przeprosić i wyciągnąć grrrr :/ a przecież już wiosna miała być :/
    Botki bardzo przypadły mi do gustu- takie rockowe z charrakterem- moje klimaty <3
    Taki prosty, klasyczny trencz też by mi się przydał, ale powiem Ci, że tak ciężko takie teraz znaleźć, wszystkie mają jakieś zbędne ozdobniki :/

    A co byś powiedziała na wspólną obserwację? :)
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Very stylish, love your trench.

    missharibo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także lubię wzorzyste chusty i szale łączyć z jednobarwnym płaszczami czy marynarkami. Zazdroszczę tej pięknej pogody.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wspaniale na wiosnę!

    pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags