wtorek, 24 września 2013

my shoe collection part.1

Moi Drodzy ! Mam dziś dla Was prawdziwą niespodziankę. Po raz pierwszy publikuję dla Was krótki filmik. Długo zastanawiałam się czy w ogóle powinnam się zabrać za kręcenie takiego filmu ale pomyślalam sobie, że może jednak warto spróbować. Ja sama często oglądam takie fimiki na kanale Youtube i bardzo je lubię więc pomyślałam sobie, że może znajdzie się ktoś kogo zainteresuje ten oto krótki kawałek. W związku z tym, że jest to pierwsza taka próba liczę na Wasze głosy czyli komentarze... po prostu ciekawa jestem Waszej opini.

Jeśli spodoba Wam się mój filmik ja chętnie nakręce dla Was kolejny.

Miłego tygodnia życzę ! 


My Dears! Today I have for you a real surprise. For the first time I  published a short video for you. For a long time I was wondering whether I should make this film but I thought that maybe it is worth a try. I often watch the same videos on Youtube channel and I like it so I thought that maybe there is someone here who would enjoy this short piece. In view of the fact that this is the first attempt I count on your votes or comments ... I'm just curious of your opinion.

If you enjoy my video I will continue make them  for you again.

I wish you a great week!

Follow this blog with Bloglovin



4 komentarze:

  1. niebieskie sandałki najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super sprawa z tym filmikiem :)
    zapraszam do siebie na rozdanie do wygrania modowe bransolety od Nene-Desing
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Kochana :)))
    A ja jakoś stoję w miejscu ze swoimi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post, najbardziej podobają mnie się czarne szpilki z Mango:)

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags