sobota, 28 stycznia 2012

27/01/12


Witajcie ! W poprzednim poście obiecywałam, że kolejny post będzie już  z Polski i jest... Od kilku dni jestem w kraju i staram się zaklimatyzować. Choć przyznam szczerze, że nie jest łatwo a to wszystko dlatego, że mróz mnie nieco odstrasza. Chyba rzeczywiście zrobiłam się ciepłolubnym stworzeniem. I choć ostatnie tygodnie na Cyprze do specjalnie przytulnych nie należały to i tak na pogodę nie można było aż tak narzekać. Póki co pierwsze dni w moim rodzinnym domu w Katowicach spędziłam bardzo leniwie, raz jeden udało mi się wybrać na zakupy. W kolejnym poście postaram się Wam pokazać moje zdobycze. 

Dziś jednak korzystając z okazji moich urodzin przedstawiam Wam kilka inspiracji związanych z tym tematem. I choć już "Małą wróżką" dawno nie jestem bo dziś kończę moje ostatnie dwudzieste a następne już będą z 3 na przodzie, to i tak fantazja mnie ponosi. Przecież każda z nas czasem chciałaby być ponownie małą dziewczynką... prawda ?!?

Pozdrawiam Katerina


Kara's Party Ideas

Kara's Party Ideas

yellow_grey_decorations_hearts_sweets_wedding Kara's Party Ideas
erine+r Kara's Party Ideas
HARPER Denim & Sunglasses  {Melbourne Event Photography} (19 of 89)Kara's Party Ideas
HARPER Denim & Sunglasses  {Melbourne Event Photography} (19 of 89)Kara's Party Ideas

fairygarden_birthdayparty


Today, because they are my birthday I wish to show you some birthday's inspirations.And although I'm no longer "Little Fairy"  because today I'm finish my last twenty and the next will be with number 3 in the front, I still love to dream.

But each of us would like to be sometimes a little girl again ... right?!?

Best regards, Kate

12 komentarzy:

  1. Zatem Katerino :-) wszystkiego najlepszego!!! Dużo uśmiechu, super stylizacji i samych radosnych dni :-) I... Jesteśmy w tym samym wieku - ja za rok, 5 dni przed Tobą też zmienię kod z przodu ;-)
    Pozdrawiam i jeszcze raz wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci bardzo za cala mase pieknych zyczen. Tobie rowniez spoznione ale szczere, Sto lat !

      Usuń
  2. Na stale do Polski czy na wakacje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w Polsce na miesiac czasu wiec mam nadzieje jakos zaprzyjaznic sie z mrozem choc np. dzisiejsza temperatura - 10 jakos mnie nie zacheca do tego.

      Usuń
  3. Wszystkiego co najlepsze! Nie wyjeżdżałam z kraju a mróz jest dla mnie równie nieznośny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spełnienia marzeń!!! jesteś młodziutką kobietą i korzystaj z życia póki możesz:))
    mnie, to dopiero stuknęło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mam zamiar... zyc pelnia zycia poki czas, poki sie da !

      Usuń
  5. Sto lat! :) Świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo świetne zdjęcia :) No i najważniejsze sto lat :)

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags